X
header one

Siemens vagy Signia hallókészüléke javításra szorul?

Márkaszervizünkben gyorsan megoldjuk problémáját!

A kiváló minőségükről ismert Siemens és Signia hallókészülékek viselőik megbízható segítőtársai a mindennapokban. Ezek az érzékeny eszközök azonban idővel meghibásodhatnak – még akkor is, ha Ön rendeltetésszerűen használja és gondosan ápolja őket. Ha ez bekövetkezne, a legjobb döntés, ha a hallókészülékeit eljuttatja vagy elhozza márkaszervizünkbe. Gyakorlott szakembereink a lehető leggyorsabban elvégzik a szükséges javítást vagy alkatrészcserét. Így Önnek nem kell sokáig nélkülöznie a készülékeket, és hamarosan újra élvezheti a jó hallás örömét.

Hol adhatja le meghibásodott készülékét?

Válassza az Önnek leginkább megfelelő, legkényelmesebb megoldást! Meghibásodott készülékét leadhatja ott, ahol kiadták, ill. ahol megvásárolta (pl. audiológiai rendelő, hallókészülék-szalon, hallásközpont), innen viszonteladó partnereink továbbítják szakszervizünkbe. Javításra szoruló hallókészülékeit postai úton is eljuttathatja hozzánk, vagy akár személyesen is felkereshet minket, örömmel fogadjuk. A személyesen leadott javítások általában megvárhatók a szervizben.

Telefon: (1) 2 750 750 (18-as mellék)
E-mail: szerviz.sat.hu@sivantos.com
Cím: 1026 Budapest Hűvösvölgyi út 33.

Nyitva tartás: 

Hétfőtől csütörtökig: 8.00- 16.30
Pénteken: 8.00-13.30

Azonnali javítást hétfőtől-csütörtökig 15 óráig, pénteken 12 óráig fogadunk!

Megközelíthető a Széll Kálmán tér felől az 59B vagy 61B villamossal a Kelemen László utcai megállóig, vagy a Szentlélek térről induló 29-es autóbusszal a Hűvösvölgyi úti megállóig.

signia_szerviz_terkep

Miért érdemes márkaszervizünkhöz fordulnia?

  • Szakembereink ismerik a legjobban a Siemens és Signia hallókészülékeket.
  • A legkiválóbb szervizszolgáltatást nyújtjuk.
  • Mi tudjuk a leggyorsabban megoldani problémáját.
  • Fontos számunkra, hogy megszerezzük és megőrizzük vásárlóink bizalmát.
  • Kérésére tájékoztatjuk a legújabb, legkorszerűbb Signia megoldásokról.

Cégünk a Siemens és Signia hallókészülékek gyártója és forgalmazója

A megbízhatóságukról és kiváló minőségükről ismert Siemens hallókészülékek 1994 óta kaphatók Magyarországon. Hazánkban ma is több tízezer ember visel Siemens hallókészüléket.

Legújabb hallókészülékeinken már kétféle márkanév szerepel: Siemens az egyik oldalán, Signia a másikon. Miért is van ez így? A bevált Siemens hallástechnológiát 2015-től egy új nemzetközi márka, a Signia fejleszti tovább. A Signia hallókészülékek még több, még jobb szolgáltatást kínálnak a korábbi modelleknél.

Üzleteinkben és partnereinknél Siemens és Signia hallókészülékeket egyaránt forgalmazunk.

Javítási feltételek

Garanciaidőn belül (2 év)

Garanciaidőn belüli (2 év) meghibásodás esetén a javítást a készülékhez mellékelt nyilvántartási lap (+garanciajegy) megléte esetén végezzük el. A garanciális feltételeket kérjük, olvassa el a hallókészülék nyilvántartási lapon.

Javasoljuk, hogy hallókészülékeit a garanciaidőn belül félévente juttassa el szervizünkbe, ahol a tisztítást-átvizsgálást díjmentesen elvégezzük.

Garanciaidőn túl (2 év után)

A 2 év garanciaidő lejárta után a javítást csak a nyilvántartási lap (+garanciajegy) és vény ellenében végezzük el. A vényt felirathatja annál az ellátónál, akinél a hallókészülékét vásárolta, vagy amennyiben ez nem lehetséges, kérjük, hogy a vényfelírás feltételeiről tájékozódjon nálunk az (1) 505 0501-es telefonszámon a Signia Hallásközpontban.

Egyéb információk

A személyesen leadott javítások általában megvárhatók a szervizben.

Postán vagy partnereinken keresztül eljuttatott készülékek javítási ideje – a postai átfutási időt nem számítva – átlagosan 1 hét, abban az esetben, ha a szükséges papírok (hibátlanul kitöltött és aláírt vény, valamint hallókészülék nyilvántartási lap) hiánytalanul megvannak. Amennyiben ennyi ideig nem tudja nélkülözni hallókészülékeit, javasoljuk, hogy személyesen hozza be javításra készülékeit.

A postán beküldött készülékekről az (1) 2 750 750 (18-as mellék) számon érdeklődhet.

Fődarab cseréje esetén a garancia a cserélt alkatrészre 6 hónappal meghosszabbodik.

2 év garancia

Termékünkre a jogszabályban előírt 12 hónap kötelező és még további 12 hónap (azaz összesen 24 hónap) jótállást vállalunk. A jótállási jogosultságot a nyilvántartási lap (+ garanciajegy) és a számla igazolja. Nem tartozik a jótállás körébe, ha a hiba nem rendeltetésszerű használat, erőszakos külső behatás, szakszerűtlen kezelés és beavatkozás, helytelen tárolás, vagy a használati útmutatóban leírtak figyelmen kívül hagyásából keletkezik.

Biztonsági és egyéb tudnivalók

A hallókészülékek orvostechnikai eszközök, amelyek kizárólag annak a személynek a hallásjavítását szolgálják, akinek a készülékeket felírták. Más célra történő felhasználásuk nem rendeltetésszerű használatnak minősül, és az ebből eredő károkért a forgalmazó nem vállal felelősséget. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül például, ha a készüléket nem az viseli, akinek felírták, vagy ha a használó nem tartja be a használati útmutatóban foglaltakat (pl. nem megfelelően tisztítja vagy páramentesíti a hallókészülékeket stb.).

Magas frekvenciás vagy egyéb készülékekkel történő fizioterápiás- vagy sugárkezelés előtt a hallókészüléket ki kell venni, és a kezelőhelyiségen kívül tárolni. Robbanásveszélyes helyen nem szabad hallókészüléket viselni.

Hívja központi ügyfélszolgálatunkat!

(1) 226 2665

Ha üzenetet kíván küldeni nekünk, kérjük, kattintson ide!

Ünnepi nyitvatartás 2018 október

Kedves pácienseink és partnereink, tájékoztatjuk Önöket, hogy a Signia Hallásközpontok ünnepi nyitvatartása a következőképpen alakul:

október 22-23 zárva
október 24-26 szokásos nyitvatartás
október 29-31 szokásos nyitvatartás
november 1-2 zárva

Munkanapokon szeretettel várjuk az érdeklődőket. Ha további információra van szüksége a bejelentkezéssel vagy a termékeinkkel kapcsolatosan, kérjük, hívja központi ügyfélszolgálatunkat. Tel.: (1) 226-2665