Hallókészülék-
szakszerviz

Siemens vagy Signia hallókészüléke javításra szorul?

Márkaszervizünkben gyorsan megoldjuk problémáját!

A kiváló minőségükről ismert Siemens és Signia hallókészülékek viselőik megbízható segítőtársai a mindennapokban. Ezek az érzékeny eszközök azonban idővel meghibásodhatnak – még akkor is, ha Ön rendeltetésszerűen használja és gondosan ápolja őket. Ha ez bekövetkezne, a legjobb döntés, ha a hallókészülékeit eljuttatja vagy elhozza márkaszervizünkbe. Gyakorlott szakembereink a lehető leggyorsabban elvégzik a szükséges javítást vagy alkatrészcserét. Így Önnek nem kell sokáig nélkülöznie a készülékeket, és hamarosan újra élvezheti a jó hallás örömét.

Hol adhatja le meghibásodott készülékét?

Válassza az Önnek leginkább megfelelő, legkényelmesebb megoldást! Meghibásodott készülékét leadhatja ott, ahol kiadták, ill. ahol megvásárolta (pl. audiológiai rendelő, hallókészülék-szalon, hallásközpont), innen viszonteladó partnereink továbbítják szakszervizünkbe. Javításra szoruló hallókészülékeit postai úton is eljuttathatja hozzánk, vagy akár személyesen is felkereshet minket, örömmel fogadjuk. A személyesen leadott javítások általában megvárhatók a szervizben.

Telefon: (1) 2 750 750 (18-as mellék)
E-mail: szerviz.sat.hu@sivantos.com
Cím: 1026 Budapest Hűvösvölgyi út 33.

Nyitva tartás: 

Hétfőtől csütörtökig: 8.00- 16.30
Pénteken: 8.00-13.30

Azonnali javítást hétfőtől-csütörtökig 15 óráig, pénteken 12 óráig fogadunk!

Megközelíthető a Széll Kálmán tér felől az 59B vagy 61B villamossal a Kelemen László utcai megállóig, vagy a Szentlélek térről induló 29-es autóbusszal a Hűvösvölgyi úti megállóig.

signia_szerviz_terkep

Miért érdemes márkaszervizünkhöz fordulnia?

  • Szakembereink ismerik a legjobban a Siemens és Signia hallókészülékeket.
  • A legkiválóbb szervizszolgáltatást nyújtjuk.
  • Mi tudjuk a leggyorsabban megoldani problémáját.
  • Fontos számunkra, hogy megszerezzük és megőrizzük vásárlóink bizalmát.
  • Kérésére tájékoztatjuk a legújabb, legkorszerűbb Signia megoldásokról.

Cégünk a Siemens és Signia hallókészülékek gyártója és forgalmazója

A megbízhatóságukról és kiváló minőségükről ismert Siemens hallókészülékek 1994 óta kaphatók Magyarországon. Hazánkban ma is több tízezer ember visel Siemens hallókészüléket.

Legújabb hallókészülékeinken már kétféle márkanév szerepel: Siemens az egyik oldalán, Signia a másikon. Miért is van ez így? A bevált Siemens hallástechnológiát 2015-től egy új nemzetközi márka, a Signia fejleszti tovább. A Signia hallókészülékek még több, még jobb szolgáltatást kínálnak a korábbi modelleknél.

Üzleteinkben és partnereinknél Siemens és Signia hallókészülékeket egyaránt forgalmazunk.

Javítási feltételek

Garanciaidőn belül (2 év)

Garanciaidőn belüli (2 év) meghibásodás esetén a javítást a készülékhez mellékelt nyilvántartási lap (+garanciajegy) megléte esetén végezzük el. A garanciális feltételeket kérjük, olvassa el a hallókészülék nyilvántartási lapon.

Javasoljuk, hogy hallókészülékeit a garanciaidőn belül félévente juttassa el szervizünkbe, ahol a tisztítást-átvizsgálást díjmentesen elvégezzük.

Garanciaidőn túl (2 év után)

A 2 év garanciaidő lejárta után a javítást csak a nyilvántartási lap (+garanciajegy) és vény ellenében végezzük el. A vényt felirathatja annál az ellátónál, akinél a hallókészülékét vásárolta, vagy amennyiben ez nem lehetséges, kérjük, hogy a vényfelírás feltételeiről tájékozódjon nálunk az (1) 505 0501-es telefonszámon a Signia Hallásközpontban.

Egyéb információk

A személyesen leadott javítások általában megvárhatók a szervizben.

Postán vagy partnereinken keresztül eljuttatott készülékek javítási ideje – a postai átfutási időt nem számítva – átlagosan 1 hét, abban az esetben, ha a szükséges papírok (hibátlanul kitöltött és aláírt vény, valamint hallókészülék nyilvántartási lap) hiánytalanul megvannak. Amennyiben ennyi ideig nem tudja nélkülözni hallókészülékeit, javasoljuk, hogy személyesen hozza be javításra készülékeit.

A postán beküldött készülékekről az (1) 2 750 750 (18-as mellék) számon érdeklődhet.

Fődarab cseréje esetén a garancia a cserélt alkatrészre 6 hónappal meghosszabbodik.

2 év garancia

Termékünkre a jogszabályban előírt 12 hónap kötelező és még további 12 hónap (azaz összesen 24 hónap) jótállást vállalunk. A jótállási jogosultságot a nyilvántartási lap (+ garanciajegy) és a számla igazolja. Nem tartozik a jótállás körébe, ha a hiba nem rendeltetésszerű használat, erőszakos külső behatás, szakszerűtlen kezelés és beavatkozás, helytelen tárolás, vagy a használati útmutatóban leírtak figyelmen kívül hagyásából keletkezik.

Biztonsági és egyéb tudnivalók

A hallókészülékek orvostechnikai eszközök, amelyek kizárólag annak a személynek a hallásjavítását szolgálják, akinek a készülékeket felírták. Más célra történő felhasználásuk nem rendeltetésszerű használatnak minősül, és az ebből eredő károkért a forgalmazó nem vállal felelősséget. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül például, ha a készüléket nem az viseli, akinek felírták, vagy ha a használó nem tartja be a használati útmutatóban foglaltakat (pl. nem megfelelően tisztítja vagy páramentesíti a hallókészülékeket stb.).

Magas frekvenciás vagy egyéb készülékekkel történő fizioterápiás- vagy sugárkezelés előtt a hallókészüléket ki kell venni, és a kezelőhelyiségen kívül tárolni. Robbanásveszélyes helyen nem szabad hallókészüléket viselni.


Szeretnénk figyelmébe ajánlani a Signia Klubot, ahol minden hónapban más és más hallásjavítással kapcsolatos témával foglalkozunk. A kötetlen beszélgetések során audiológusunkat, Szabolcsi Juditot faggathatják mindarról, amit eddig sohasem mertek megkérdezni. Vendégeink tapasztalt hallókészülék-viselők, akik személyes példájukkal sokat segíthetnek azoknak, akik már felismerték a problémát, de nem sokat tudnak a hallásveszteségről és a hallásjavításról. Az eseményekről további információt Facebook-oldalunkon talál.

Amennyiben Ön szeretne a hallástechnológia újdonságairól tájékozódni, kérjük, iratkozzon fel havonta egyszer megjelenő hírlevelünkre!