Signia myHearing alkalmazás - hallásgondozás távolról

Ha már beigazolódott, hogy hallókészülékkel javítható a hallásvesztesége, és egy modern Signia hallókészülékre esett a választása, mostantól nem csupán a legkiválóbb technológiát élvezheti. A Signia által kifejlesztett új myHearing alkalmazásnak köszönhetően Ön a lehető legrövidebb időn belül tapasztalt hallókészülék-viselővé válhat. Hallókészülék-specialistája nyomon követheti a próbahordás folyamatát, és az Öntől kapott információk alapján távolról is beállíthatja hallókészülékeit.

Az alkalmazás többféle eszközzel támogatja Önt abban, hogy a próbahordás időszakában gyorsan hozzászokjon új hallókészülékeihez és a legtöbbet hozza ki belőlük. Elvégezheti a speciális hallásgyakorlatokat, majd az adott hallási helyzetben értekelheti megelégedettségét. Rendelkezésére áll az irányított súgó, nyomon követheti személyes előrehaladását, a CareChat kommunikációs csatornán pedig hallókészülék-specialistájával tarthatja a kapcsolatot, bárhol is tartózkodjon éppen. A szakember az Öntől kapott információk alapján távolról is be tudja állítani hallókészülékeit. És ez még nem minden: az alkalmazás segítségével a viselő diszkréten távirányíthatja hallókészülékeit, beállíthatja a hangerőt vagy programot válthat.

A sikeres hallás egyszerűen elérhető!

Csupán napi 10 perc időráfordítással a myHearing alkalmazás segít Önnek:

  • Tudjon meg többet hallókészülékeiről, hogy gyorsabban megszokja őket.
  • Küldjön visszajelzést tapasztalatairól, hogy hallókészülék-specialistája pontosan az Ön igényei szerint állíthassa be a készülékeket.
  • Ha tanácsra van szüksége, lépjen kapcsolatba hallókészülék-specialistájával, bárhol is tartózkodjon éppen.

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a professzionális tanácsadás és útmutatás, valamint a jól felépített hallásgyakorlatok sokat segítenek abban, hogy a készülékviselők megelégedettek legyenek a hallókészülékeikkel. Az új alkalmazásnak köszönhetően most egyszerűbben kaphat segítséget, mint valaha, és magasabb szintű ellátást élvezhet még azután is, hogy kilépett a hallásközpont ajtaján.

Az alkalmazás háromféleképpen segít Önnek:

1. Használja minden nap a támogató eszközöket 

A lépésről-lépésre elvégezhető hallásgyakorlatoknak és az irányított súgónak köszönhetően gyorsan megszokhatja új hallókészülékeit. Értékelje elégedettségét az adott hallási helyzetekben, és jelezzen vissza hallókészülék-specialistájának. Így biztosíthatja személyes előrehaladását.

2. Irányítsa és ismerje meg hallókészülékeit

Okostelefonját távirányítóként használva diszkréten beállíthatja hallókészülékeit, valamint egyszerűen hozzáférhet a gyakran ismételt kérdésekhez és a használati útmutatóhoz. Ezek az eszközök lehetővé teszik, hogy késedelem nélkül megoldja a kisebb problémákat.

3. Maradjon kapcsolatban hallókészülék-specialistájával

Hallókészülék-specialistájával a CareChat-en szöveges és videós üzenetekkel, vagy akár élő szóval is kommunikálhat – így rögtön választ kaphat kérdéseire. A helyhez nem kötött tanácsadás és problémaelemzés előnye, hogy kevesebbszer kell felkeresnie a szakembert.

A myHearing alkalmazás ingyenesen letölthető az iOS és Android eszközökre az App Store®-ból vagy a Google Play™-ből. Hallókészülék-specialistája szívesen segít Önnek letölteni és telepíteni az alkalmazást.

Látogasson el a myHearing oldalra a letölthető információért.

A Signia myHearing alkalmazás a legtöbb androidos és iOS eszközzel használható.